14 listopada 2015

Nadchodzi zima book tag

Cześć, dzisiaj mam dla was tag o bardzo szybko zbliżającej się zimie. Długo czekałam, aby zrobić ten tag, więc nie przedłużając zaczynam!








1. ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się
piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłam zdanie podczas czytania to...
Tak, tą książką jest Każdego dnia, dlatego, że opis jest super, bardzo zachęcający, okładka też niczego sobie, ale treść jest... Bez komentarza...










2. BAŁWAN - przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...
Najpiękniejsze baśnie Hansa Christiana Andersena, ta książka jest zdecydowanie idealna, aby czytać ją z całą rodziną!











3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ - jak wszyscy dobrze wiemy, przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...
Jest naprawdę wiele książek, które chciałabym dostać, ale wybiorę tylko kilka ;)
1. Restart - Amy Tintera
2. W sieci umysłów - James Dashner
3. Cień i kość - Leigh Bardugo

4. ŚNIEŻKA - uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka która wywołała u mnie silne emocje to...
Oczywiście, że Szklany tron. Jest to chyba książka, która wywołała u mnie najsilniejsze emocje podczas czytania.










5. JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałam będąc dzieckiem to...
Oczywiście, że będąc dzieckiem kochałam serię książek Koszmarny Karolek. Seria jest przekomiczna i polecam ją każdemu w wieku od 5-13 oraz osobom starszym, jeżeli chcą się trochę pośmiać. :)











6.HERBATA - rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...
Nie chcę się powtarzać pisząc, że znowu jest to Dziewczynka z szóstego księżyca, więc pomyślałam, że może to być Mały książę.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz