02 listopada 2015

Book Haul #03 - Październik



Dzisiaj mam dla was malutki book haul! W październiku nie kupiłam tak dużo książek, ponieważ jest to miesiąc, w którym niestety musiałam się wziąć za naukę. Kupiłam TYLKO 6 książek,to bardzo mało prawda? (NIE)
Bobrze, więc nie przedłużając zaczynamy!

Książki, które kupiłam:
1. Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas
2. Angelfall - Penryn i świat po - Susan Ee
3. Angelfall - Penryn i kres dni - Susan Ee
4. Wybrana - Naomi Novik
5. Mistrz i Małgorzata - Michaił Bułhakow
6. Więzień nieba - Carlos Ruiz Zafón








7 książka jest to powieść, którą wygrałam w konkursie i jest to Serce ze szkła autorstwa Kathrin Lange. Książkę zaczęłam już czytać i powiem was, że początek jest intrygujący, a sama powieść już mnie porwała ze sobą na dobre. ;)


1 komentarz:

  1. Trylogia "Angelfoll " już za mną i jest cudowna. "Wybrana " przywodzi mi na myśl film "Nieustraszeni bracia Grimm" lub połączenie "Rezydenta wieży " z "Zawód wiedźma ", iście baśniowy nastrój.

    OdpowiedzUsuń