31 sierpnia 2015

Podsumowanie Sierpień

Cześć, jak już możecie się domyślić jest to kolejne podsumowanie mojego czytelniczego miesiąca. Na dole znajdziecie listę książek, które przeczytałam lub jeszcze nie. 
 Na początku chciałam stworzyć podsumowanie dwóch miesięcy: sierpnia oraz września, ale potem stwierdziłam, że we wrześniu jest bardzo dużo książkowych premier, więc ten post byłby bardzo, bardzo długi.

 Wakacje zleciały mi zdecydowanie za szybko, ale zdążyłam przeczytać sporo obiecujących książek. Nie czytałam ich może po 15 na miesiąc, ale starałam się przeczytać jak najwięcej. Czasami musiałam robić TBR, bo miałam aż tyle książek. Tzn. nadal mam :D. No dobrze przechodzę do rzeczy. Na liście znajdą się książki, które zakupiłam lub dostałam w sierpniu.

 Przeczytane:
1. Niezbędnik obserwatorów gwiazd by Matthew Quick
2.Dziewczyna ognia i cierni by Rae Carson
3.Każdego Dnia by David Levithan
4.Następczyni by Kiera Cass
5.Szklany Tron by Sarah J. Mass
6.Kroniki Archeo: Dziennik podróżnika by Agnieszka Stelmaszyk

Nieprzeczytane:
1.Złodziejska magia by Trudi Canavan
2.Korona w mroku by Sarah J. Mass
3.Krąg by Mats Strandberg oraz Sara B. Elfgren
4.Ogień j.w.
5.Klucz j.w.
6.Musimy coś zmienić by Sandy Hall
7.Prawie jak gwiazda rocka by Matthew Quick
8.Wybacz mi, Leonardzie j.w.
9.Morze spokoju by Katja Millay
10.Cyrk nocy by Erin Mongerstern




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz