02 czerwca 2016

Book Haul #10 - Maj

Hej! Wracam do dość długiej przerwie i mam dla was book haul! W maju kupiłam 10 książek + jedną dostałam do recenzji (moja opinia o niej już niedługo). Trochę zaszalałam, ale jestem bardzo zadowolona z moich zdobyczy. :)

Książki, które kupiłam:
1. Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling
2. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
3. Podzieleni - Neal Shuterman
4. Czerwień rubinu - Kerstin Gier
5. Błękit szafiru - J.W.
6. Zieleń szmaragdu - J.W.
7. Korona - Kiera Cass
8. Koty są dobre na wszystko - Franciszek Klimek
9. Cudowne i osobliwe przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
10. Silver. Pierwsza księga snów - Kerstin Gier



Książki, które otrzymałam do recenzji:
1. Oblubienice wojny - Helen Bryan

6 komentarzy:

  1. O ,,Dwór cierni i róż" zdecydowanie najlepsza! ♥ A kupiłaś ,,Podzielonych" w tej oryginalnej okładce? Ja kocham tą książkę, mega emocje przy niej miałam.
    A ,,Oblubienice wojny" również otrzymałam. :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to wydanie "Podzielonych" kupiłam na targach w Warszawie. :)

      Usuń
  2. Czytałam tylko dwie z Twoich zdobyczy, ale o obie zapadły mi głęboko w pamięć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam "Podzieleni", szybko się czyta, wciągająca. "Trylogię czasu" mam już za sobą i bardzo jestem ciekawa "Silver" Kerstin Gier. Fajnie,że zostawili oryginalną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik :D "Osobliwe i cudowne losy Avy Lavender" kupiłam niedługo po premierze i jakoś nie mogę się za nią zabrać, za to "Dwór cierni i róż" mnie zachwycił - nie sądziłam, że spodoba mi się bardziej od "Szklanego tronu", ale właśnie tak się stało - zakochałam się w tej powieści :D
    Serdecznie pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Silver ma przecudowną okładkę <3 Korona tak samo <3
    Trylogię czasu już przeczytałam, wypożyczoną z biblioteki niestety ale jednak i strasznie mi się spodobała ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Bukowy Czytajnik

    OdpowiedzUsuń