11 maja 2016

Gen Atlantydzki - A. G. Riddle

O książce:
Liczba stron: 560
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 16 kwietnia 2016
Kategoria: Thriller/Sci-Fi
Język: Polski
ISBN: 978-83-7686-323-8

Opis książki:
„Gen Atlantydzki” to pierwsza cześć trylogii „Zagadka pochodzenia”.  Powieść sprzedała się w ilości ponad miliona egzemplarzy, przetłumaczona została na 20 języków, a wkrótce zostanie zekranizowana.
Największa tajemnica wszech czasów... Historia pochodzenia człowieka zostanie ujawniona. 70.000 lat temu ludzkość niemal wymarła. Przeżyliśmy, ale nikt nie wie jak.
Aż do teraz. Odliczanie do następnego etapu ewolucji człowieka właśnie się rozpoczyna. Tym razem ludzkość może tego nie przetrwać…

Moja reakcja 
Jeszcze nigdy nie czytałam książki o tak ciekawej i rozbudowanej fabule, naprawdę! Powieść bardzo mnie zaskoczyła, gdyż nie spodziewałam się po niej czegoś wspaniałego. A tu proszę! Niespodzianka! Akcja jest wartka i mega ciekawa. Cała historia utrzymuje w napięciu do samego końca i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu! 

Szczerze? Zakochałam się w tej powieści i chyba przeczytam drugą książkę tego autora, która ukazała się w Polsce całkiem niedawno. Muszę przyznać, że bohaterowie są bardzo, ale to bardzo dopracowani w każdym szczególe. Chociaż po zakończeniu tej powieści miałam istny chaos w głowie. To zakończenie! No właśnie, stało się to, co zwykle się dzieje. Czyli nie ma drugiego tomu! Jak ja sobie poradzę? Czuję w sobie taką małą pustkę...

Sądzę, że ta powieść ma ogromny potencjał i jak najwięcej osób powinno ją przeczytać. Jak wiecie lub nie, ta historia nie jest jakimś zwykłym thrillerem, tylko czymś naprawdę niezwykłym! Pojawiają się tu elementy Sci-Fi itp. Ale najlepsze w niej jest to, że cała fabuła splata się z wydarzeniami historycznymi i w pewnym momencie, po prostu nie wiadomo, co jest prawdą, a co nie. Warto też zwrócić uwagę na okładkę książki, która jest (moim zdaniem) genialna! 

Czy książka wam się spodoba? Cóż, ja jako osoba, która w większości czyta książki fantastyczne, byłam do niej bardzo sceptycznie nastawiona, ale, gdy już zaczęłam czytać bardzo się wciągnęłam i jestem nią zachwycona!

Ciekawostki
  • W powieści znajdziecie wiele nawiązań do historii, jak i legend.
  • Autor inspirował się różnymi filmami, historią Atlantydy oraz ewolucji człowieka.

Gdzie kupić taniej?
Nieprzeczytane.pl ~ 26,79 zł
Wersalik.pl ~ 26,79 zł
Megaksiążki.pl ~ 26,79 zł

Moja ocena 5/5


Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Jaguar

4 komentarze:

  1. Wow widać, że książka cię zachwyciła i mnie w sumie również zaciekawiłaś, więc będę mieć ją na oku. :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi intrygująco a do tego thriller. Szczerze mówiąc zaciekawiłaś mnie i mam zamiar sięgnąć po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd bloga, jestem pod wrażeniem :)
    Książki nie czytałam, ale recenzja ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi na prawdę super :)
    Zapisuje tytuł i czeka w kolejce. Dzięki za recenzję.
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń