21 września 2015

Każdego dnia - David Levithan



O książce:
Liczba stron: 264
Wydawnictwo: wydawnictwo dolnośląskie
Data wydania: 3 czerwca 2015
Kategoria: literatura młodzieżowa
Język: polski
ISBN: 9788327153203


Opis książki:
Każdego dnia szesnastoletni A budzi się - bez ostrzeżenia - w innym ciele i w innym miejscu. A pogodził się już ze swoim wyjątkowym losem, ustalił nawet zasady, którym stara się przestrzegać. Nie angażować się. Nie rzucać się w oczy. Nie mieszać w cudzym życiu. Aż od pewnego poranka, kiedy A budzi się w ciele Justina i poznaje jego dziewczynę, Rihannon. Od tej chwili przestają obowiązywać wszelkie reguły, bowiem A wreszcie znalazł kogoś, z kim pragnie być - każdego dnia, bez wyjątku.

Moja reakcja
Każdego dnia książka moim zdaniem nie jest tak ciekawa jak się spodziewałam. Kiedy czytałam jej opis w księgarniach, na blogach recenzenckich i stwierdziłam, że jest to pozycja, po którą warto sięgnąć. Myliłam się. Powieść była nawet ciekawa, tylko sposób pisania autora mnie irytował. Nie macie pojęcia jak mogłam się tą książką zmęczyć! Po jej przeczytaniu nie jestem pewna czy sięgnę po drugi tom...

Książka opowiada o nastoletnim A, który codziennie zamieszkuje inne ciało. Po kilku nieszczęśliwych wypadkach, stwierdził, że nie będzie się mieszał w życie innych. Postanowił, że będzie unikał jakichkolwiek kontaktów, jednak pewnego dnia, trafił do ciała Justina. W tym dniu postanowił nie przestrzegać tych zasad, ponieważ poznał dziewczynę Justina, na którą chłopak nie zasługuje. I tu właśnie w tym momencie akcja się rozkręca...

Sama nie wiem co jeszcze mogę o tej książce napisać. Moim zdaniem nie jest to książka godna uwagi, nie wiem, może moja niechęć do niej spowodowana jest tym, że ja czytam bardziej fantastykę. Po prostu nie polecam! Chyba, że lubicie książki z elementami miłości od pierwszego wejrzenia.

Moja ocena 3/5



1 komentarz: