03 stycznia 2016

Kitty Book TAG

Cześć! Dzisiaj mam dla was krótki TAG. Oczywiście nie wszyscy wiedzą, ale ja wprost uwielbiam koty (można to zaobserwować na moim instagramie). TAG bardzo mi się spodobał i postanowiłam, że go zrobię. Mam nadzieję, że się wam również się spodoba i postanowicie wykonać go na własnych blogach. :)
1. Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało.
Książka, w której czegoś mi brakowało? Hmmm... Jestem w stu procentach pewna, że w Pojedynek Marie Rutkoski brakowało mi zakończenia.

2. Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym czasie.
Z tego, co pamiętam książką, którą przeczytałam w jeden dzień (to mój najkrótszy czas czytania książki) była powieść Kiery Cass, czyli Elita.

3. Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.
Kurcze! Zaczynam się powtarzać, ale książką, która pierwsza przychodzi mi do głowy jest Krąg Matsa Strandberga & Sary B. Elfgren.

4. Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Oczywiście, że książkami, które za mną chodzą są:
1. Trylogia czasu
2. Kroniki obdarzonych
Pisałam o nich w jednym z moich book haul'i, obecnie posiadam już Piękne istoty, całej reszty wciąż poszukuję.

5. Ragdoll, czyli książka królewska.
Królewska? Hmmm... To chyba najbardziej oczywista odpowiedź! Wszyscy doskonale wiedzą, że najbardziej królewskie są Rywalki Kiery Cass. 

6. Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.
Którą uwielbiam, ale jest mało znana? I tutaj mam prawdziwy dylemat! Może będzie to Restart Amy Tintera, ponieważ mało osób ją zna, a jeszcze mniej lubi.

1 komentarz:

  1. Sama czytam "Restart" i należę do tych, którzy jednak nie pałają do niej miłością. Brakuje mi w niej trochę brutalności i jest za dużo romansu :( Czytałam również Rywalki i Elitę, i o ile pierwsza częśc mi się podobała, to w drugiej America jest trochę irytująca z tym swoim niezdecydowaniem.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na małe rozdanie :)
    mojeksiazki-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń