20 grudnia 2015

The Darkest Minds Book TAG


Dzisiaj przychodzę do was TAG'iem, do którego nominowała mnie Agnieszka z bloga ksiazka od kuchni, za co jej serdecznie dziękuję. TAG polega na tym, że do poszczególnych kategorii, dopasowuję odpowiednich bohaterów z różnych książek. Powiem wam, że nie miałam jeszcze okazji przeczytać serii Mroczne umysły, choć bardzo bym chciała. :)

 Zielony psi
czyli bohater/bohaterka o ponadprzeciętnej inteligencji
Lisbeth Salander z Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet

Czerwony psi
czyli bohater/bohaterka, który lubi igrać z ogniem
Tris z Niezgodna

Niebieski Psi
czyli bohater/bohaterka, który zawsze potrafi kontrolować sytuację
Warner z Dotyk Julii


Żółty Psi
czyli bohater/bohaterka, który często wywołuje dreszcze u czytelnika
Celaena Sardothien z Szklany tron


Pomarańczowy Psi
czyli bohater/bohaterka, który jest nieprzewidywalny i zawsze przeczuwa, co robią inni
Nie wiem...

Ruby Dale
czyli ulubiona główna bohaterka
Jest ich sporo, ale będzie to Mustang (Virginia) z Red Rising: Złota krew

Clansy Gray
czyli ulubiony antagonista
Nie wiem...

Ruby & Liam
czyli ulubiona para bohaterów
Celaena i Sam z Zabójczyni (nowelki do Szklany tron)

Alexandra Bracken
czyli ulubiony autor/autorka
Ile ulubionych książek, tyle ulubionych autorów. Moimi ulubionymi autorami są:
Lissa Price, Pierce Brown, Sarah J. Maas, Tahereh Mafi oraz dużo, dużo innych.




3 komentarze:

  1. Lubię "Mroczne umysły". Znaczy się kiedyś za nimi szalałam, a teraz dostrzegam coraz więcej głupich błędów i coraz mniej magii, jaką czułam podczas jej lektury. Zresztą kolejne części są podobno gorsze, także za kontynuację nie zamierzam się nawet zabierać. Ale Liama polubiłam i chyba tylko to wydaje mi się teraz iskierką nadziei, która może jeszcze tę trylogię uratować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Rywalek"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyborem Lisbeth z trylogii Larssona całkowicie się zgadzam, to niezwykła postać. "Mrocznych Umysłów" nie czytałam, choć kiedyś miałam tą książkę w planach. Przeczytałam "pokazowy" pierwszy rozdział i fragment ten przypadł mi do gustu ;) Może jednak zdecyduję się przeczytać tą książkę w wolnej chwili.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd przyznać, ale nawet nie słyszałam o Mrocznych umysłach - za to już od jakiegoś czasu poluję na trylogię Millenium (znowu wstyd - że jeszcze nie czytałam...!).

    OdpowiedzUsuń