09 sierpnia 2015

Social Media Book Tag

Witam, w piątek na Facebook'u zapytałam was jaki Tag chcielibyście zobaczyć na blogu, dostałam propozycję właśnie tego Tagu, więc oto i jest. :)
Jeżeli nie wiecie na czym polega ten Tag, troszkę wam do przybliżę:
Social Media Book Tag został stworzony przez Faultydevices. Tag polega na przyporządkowaniu książek do jednej z siedmiu kategorii związanych z popularnymi serwisami społecznościowymi takimi jak, Facebook, YouTube czy Twitter. Poniżej znajdziecie kategorie, którymi się posłużyłam.


1.Twitter: Twoja ulubiona krotka książka.
Książką, którą wybrałam jest "-?...-zapytał czas" autorstwa Krystyny Siesickiej

2.Facebook: książka, która każdy czytał i poczułaś presję by też ją przeczytać.
Książką, którą czytałam pod presją było "Gwiazd Naszych Wina" autorstwa Johna Green'a
3.Tumbrl: Książka, która przeczytałaś zanim to było popularne.
W sumie czas, w którym ją czytałam to był okres kiedy ta książka stawała się popularna, książką jest "Niezgodna" by Veronica Roth
4.MySpace: Książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie.
Tą książkę czytałam stosunkowo dawno i nie pamiętam nawet jaka była jej fabuła. Jest to "Dziewczynka z szóstego księżyca" By Moony Witcher
5.Instagram: Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Książką, którą wybrałam były "Małe kobietki" By Lousia May Alcott
6.YouTube: Książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć.
Bardzo chciałabym zobaczyć ekranizację książki Tahereh Mafi "Dotyk Julii"
7.GoodReads: Książka, która polecasz wszystkim.
Książką, którą polecam wszystkim jest "Starter" By Lissa Price

I to by było na tyle z dzisiejszego Tagu! :)



1 komentarz:

  1. Też bym bardzo chciała zobaczyć ekranizację "Dotyku Julii" :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X