25 sierpnia 2015

Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick

Opis książki:
Finley niewiele mówi. Odzywa się tylko wtedy,gdy musi. Kocha dwie rzeczy. Pierwsza z nich to koszykówka-jest rozgrywającym w szkolnej drużynie. Druga natomiast - patrzenie w gwiazdy z Erin. Obie pozwalają mu zapomnieć o problemach, od których stara się uciec Kocha dwie rzeczy.
Pewnego dnia trener zwraca się do niego z nietypową prośbą...

Książkę "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" kupiłam zupełnie tego nie planując. W skrócie to było tak: Urodziny, promocja na Znak.com, zakup 3 książek Matthew Quick'a. Pozostałych dwóch jeszcze nie czytałam, ponieważ obecnie mam baaaardzo mało czasu.


"Niezbędnik obserwatorów gwiazd" opowiada o prawdziwej, wprost przepięknej przyjaźni Finley'a oraz Russel'a, która trwa w bardzo trudnych okolicznościach, chociaż oni nie są od samego początku przyjaciółmi. Stają się nimi podczas tej pięknej lektury.

Finley- główny bohater, który kocha koszykówkę jak nikt inny. Spotyka się on z dziewczyną imieniem Erin, jest ona dla niego w pełni poświęcona, do pewnego momentu, w którym wszystko się zmienia, ale nie powiem nic więcej, nie chcę narobić spojlerów. Erin- miła, delikatna dziewczyna, dla której Finley zrobi wszystko.

Książka mi nie do końca się podobała, ponieważ według mnie nie ma takiego zakończenia, które wyjaśnia wszystko oraz była dla mnie zbyt normalna (to pewnie dlatego, że przez dłuższy czas czytam tylko fantastykę). Mimo wszystko polecam tą książkę miłośnikom czegoś lekkiego. :)

A I JESZCZE JEDNO BARDZO WAŻNE!!

Jak już niektórzy z was wiedzą, często biorę udziały w akcjach charytatywnych na rzecz zwierząt ze schronisk. Tym razem jest to akcja podobna do pajacyka, ale bardzo was proszę o pomoc!
PustaMiska - akcja charytatywna
Jedno kliknięcie dziennie przez 70 dni naprawdę pomaga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X