14 czerwca 2015

Polscy Booktuberzy Tag

Witam, dzisiaj chciałabym napisać dla was krótki Tag o nazwie: Polscy Booktuberzy Tag. A więc nie przedłużając zaczynajmy. Oryginalny tag znajduje się po tym linkiem http://asik-recenzje.blogspot.com/2015/04/polscy-booktuberzy-tag-orginal.html
Book Reviews By Anita, czyli książka, która rozpiernicza system
Moją książką z tej kategorii jest "Gwiazd Naszych Wina" autorstwa Johna Greena



Martha Oakiss Secret Books, czyli książka, w której autor wszystko dopracował i wykazał się wielką wyobraźnią.

Moją książką jest "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" autorstwa  Stiega Larrsona

Więcej książków, czyli najbardziej urocza książka
Moją książką są "Małe kobietki" autorstwa Luisy May Alcottt

Wielki Buk, czyli książka o której później zmieniłaś/eś zdanie
Moją książką jest "Dziewczynka z szóstego księżyca" autorstwa Moony Witcher

Herbatka z książką, czyli książka, przy której najlepiej piję się herbatkę
Moją książką są "Igrzyska śmierci" autorstwa Suzanne Collins

Moje spojrzenie na kulturę, czyli ulubiona krótka książka
Moją książką do tej pory jest "Koszmarny Karolek" autorstwa Francesci Simon

Caroline352, czyli książka, o której powinni dowiedzieć się wszyscy
Moją książką jest "Niezgodna" autorstwa Veronici Roth

CathVanBerMorgan, czyli książka, w której akcja rozwija się stopniowo
Moją książką jest "Miasto kości" Cassandry Clare

Esa czyta, czyli ulubiony klasyk
Moją książką jest "W pustyni i w puszczy" autorstwa Henryka Sienkiewicza

towartoczytac. czyli książka, którą ci zaspojlerowano
Moją książką jest "Wierna" autorstwa Veronici Roth

Abigail Jailette, czyli książka, którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi
Moją książką jest "-?...-Zapytał czas" autorstwa Krystyny Siesickiej

No dobrze i to by było na tyle z dzisiejszego tagu. Mam nadzieję, że się wam spodobał. 
JESZCZE JEDNO! Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w akcji charytatywnej na rzecz zwierząt ze schronisk. Wystarczy jedno kliknięcie, a możecie pomóc zwierzętom.




1 komentarz:

  1. "Miasto kości" moim zdaniem rozwijało sie bardzo powoli. Za to zgadzam się co do "Gwiazd naszych wina"... Ta książka zdecydowanie rozpiernicza system, a zwłaszcza zakończenie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X