07 czerwca 2015

Gwiazd Naszych Wina - John Green

Witam, dzisiaj napiszę recenzję jednej z książek Johna Greena, czyli "Gwiazd Naszych Wina".Książka opowiada o nastoletniej Hazel chorującej na  raka i pomimo różnego rodzaju terapii, które tylko przedłużają jej życie co najmniej o kilka lat, jej stan się nie poprawia. Dziewczyna chodzi na spotkania grupy wsparcia i tam poznaje pewnego chłopaka imieniem Augustus. Nie będę się rozpisywać o jej życiu, bo w końcu zdradzę zakończenie, a uwierzcie mi książka jest warta przeczytania. Występuje tam tak wiele wspaniałych wątków, które naprawdę poruszają serce. Przy czytaniu śmiałam się i płakałam razem z Hazel. "Gwiazd Naszych Wina" to najbardziej poruszająca książka jaką czytałam.

1 komentarz:

  1. Świetna książka, bardzo wzruszająca, nie mogłam się od niej oderwać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X