25 maja 2015

Wierna - Veronica Roth

Witam, dzisiaj chciałam napisać recenzje ostatniej książki w trylogii niezgodna "Wierna" autorstwa
Veronici Roth. Trylogię doczytałam do końca, obecnie czytam "Cztery". Dziwnie zacząć wszystko od początku i to ze strony Tobiasa. Ale to nie o tym dzisiaj piszę. Pierwsze co mi przyszło do głowy po zakończeniu "Wiernej" to zaskoczenie pozytywne jak i negatywne.  Ta książka przewraca cały świat Tris do góry nogami. Czytając "Wierną" nie spodziewałam się takiego zaskoczenia jakie zafundowała mi Veronica. I z pewnością historia Tris na długo zostanie w mojej pamięci. Myślałam, że ostatnia książka trylogii odznaczy się wielkim finałem, ale to działo się w tej książce niszczy cały system. Mottem tej części jest "JEDEN WYBÓR POKAŻE, KIM JESTEŚ..." i całkowicie się z ni  zgadzam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X