30 maja 2015

Cztery - Veronica Roth

Witam, dzisiaj chcę napisać recenzję ostatniej książki Veronici Roth-"Cztery". Jest to jakby dodatek
do "Niezgodnej". Książka opowiada o tym co wydarzyło się zanim Tobias poznał główną bohaterkę-Tris. Nie jest ona długa (w sensie książka), ma około 300 stron. Wspaniale było zobaczyć całą historię oczami Tobiasa, chociaż w pewnym momencie zaczął  mnie troszkę denerwować. Myślał, że wszyscy będą go błagać na kolanach, aby coś zrobił. Czytając "Cztery" przyznam, że jednak się trochę zawiodłam, myślałam że będzie to takie dopełnienie historii i poznam bardziej Tobiasa. Skończyło się ta tym, że wiem tyle samo ile dowiedziałam się czytając trylogię. Motto książki to: JEDEN WYBÓR GO WYZWOLI.
Na chwilę obecną zostawiam "Niezgodną", chociaż może kiedyś jeszcze do niej wrócę, tego nie wiem. Trylogia jest ciekawa miło się czyta, gorąco polecam :).

1 komentarz:

  1. Dużo pozytywnych recenzji czytałam o tej książce, z pewnością kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X